HTML

Just a Girl

Hát...csak egy lányról akinek kicsit csípős a nyelve,nem fél beszólni másoknak,és hogy mi történik vele,ha máshogy fordul a sors,mint várta...

Friss topikok

  • Angel_Heart: tök kár,hogy nem folytatod szerintem nagyon jó történet (2010.08.23. 15:14) I. fejezet

Linkblog

Archívum

I. fejezet

2007.05.11. 22:33 SweetyLuver

 

-Lizanne Ennerson!-dacosan ballagtam be az irodába. Tudtam,ebből jó aligha sülhet ki. Bár úgyis megszoktam. Mostanában sorra hallom az ilyeneket.

"Lizanne kiborította a kóláját az iskolafolyosóra,mert a büfés néni (az a kis rohadék), kérése ellenére nem "lájt" kólát adott neki. A boltos nénit kirúgtuk."

Oké. Ez az én verzióm. Jó,kicsit módosítottam. Nem rúgták ki. Meg kicsit máshogy is fogalmaztak.

"Tisztelt Szülők! Lányuk (Lizanne) kiöntött fél liter kólát az iskola-folyosóra. Balszerencse, Mrs. Lewis az iskola takarítónője megcsúszott a takarítókocsival és balesetet szenvedett. 6 diákot vittünk az orvosi szobára,szerencsére kisebb sérülésekkel.
Lányukat figyelmeztetésben részasítem!
                                                        Ms. Dewitt,
                                                                 osztályfőnök "

Előző héten a rágómba kötöttek bele.
Arról is én tehetek,hogy az iskolafelügyelő PONT az én helyemre ült és az asztalom alatt tapogatott?? Naná.
Mondjuk a könyvtári eset jogos volt. Sabine-nal egymást kergettük, meglkötem egy polcot és egy sorkönyv kidőlt, végül az alacsony növésű "Matematikai és Földrajzi Tudományok Professzorának" Mr. Clraks nyakába zúdultak. Rosszkor rossz helyen? (Vagy fordítva?!) Bosszú a múltkori kettesért.

Kíváncsi vagyok a törött vázáért vagy Olynn wc-be "ejtett" nyaklánca miatt húznak rajtam. Ja! Ki is felejtettem, hogy Yvett ruháit elcsórtam tesi közben...
Van ilyen. Kár velem szívózni. Ez úgy hangzott mintha olyan kemény-csaj lennék...Pedig nem. Csak adom önmagamat.

-Miss Ennerson…
-Mrs! Ha kérhetem! –Elvégre Tim és én jelképes esküvőt tartottunk. Mázli, hogy ő Andersen…majdnem ugyanaz. Legalábbis kiejtésileg.
-Miss…Ennerson.
Bunkó!
-Kisasszony! Bizonyára emlékszik a múltkori Mrs. Levis-szal történt balesetre.
Nyaklánc.
Bólintottam.
-Nos, tegnap ismét megsérült. Megcsúszott a második emeleti női mosdóban, egy szendvics okozta dugulás miatt.
SZENDVICS??
-Kórházba kellett vinni, ahol az orvos 2 hét pihenőt szabott ki rá. Mint igazgatóhelyettesnek, nekem a feladatom találni önkénteseket, akik ebben a két hétben részt vennének az iskola rendben tartásában. Mit gondol?
-Persze nyilvánvaló, hogy…
Remek! -vágta közbe. –Akkor szeretném, ha már ma délután bent maradna! Megkeresem tanítás után. Remélem nincs semmi halaszthatatlan programja a mai napra!(?)
Ültem bambán. Próbáltam megszólalni, de amint levegőért nyúltam, megszólalt:
-Köszönöm! Őszintén szólva, eleinte kételkedtem benne, hogy valóban elvállalja! Elmehet.
Dúltan indultam kifelé
-És kisasszony! Yvett Selly ruhája eltűnt az öltözőből tegnap délután testnevelés óra közben. Tud valami az esetről?
Megráztam a fejem.
Intett, hogy elmehetek. A takarításról csak meglógok valahogy…
-És Lizanne! A délutánnal kapcsolatban…édesanyját felhívom, hogy tudja, merre jár! –kacsintott.
Meglógás kilőve.
Végre kijutottam a nyomasztó irodából. 11 óra. Három óra múlva mehetek takarítani… Hurrá! Pfffff… Felmentem órára,majd a lassan haladó idő –már-már mozgássérült- végre (???) eltelt. Irány haza.
Csak kiszökök valahogy…
De már jött is. Hogy ki? Hát a végem.. Ms. Czuck. Na de nem ám úúgy!!! ő a hangosbemondó..őőm..hangja. Innentől világos, hogy az iskolarádiót ilyen mód szakítja meg:
-Lizanne Ennerson fáradjon a második emeleti dolgozói irodába.-és ez ismételte magát mégegyszer, Tehát mennem kellett. Igyekeztem elkerülni az engem szurkáló szemeket.. Egészen jó sikerült. Amíg Yvett Selly nem került utamba.
Tipikus.
Az az ördögi mosoly angyali pofikáján.. 170 magas, szőke derékig érő haj,aminek az alja valahogy feketéllett.. Súly: 45. Smink: 6 kiló. Szilikon: 15 kiló. Szerencsére az agya nem foglal sok helyet.. Üresen áll vagy 16 éve… A szülei tipikus gazdagok, akik mindent megengednek pici lányuknak. Innen is a plasztika…
-Lizney!
Megálltam.
Csettintett kettőt, erre két szőke csajszi mellém lépett. Én meglehetősen nyugodtnak mutatkoztam. Elém lépett. Méteres magasságú cipőjében már-már kishíján féltem tőle.
-Idefigyeljél kislány! Tudom, hogy TE loptad el a ruháimat! AZONNAL mond meg hová tetted! Különben..
Hanyagul biccentettem: Különben?
-Különben Jane –feltételezéseim szerinte a bal oldali, mert kihúzta magát–tesz róla, hogy, többet ne lopd el mások ruháit.
Végigmértem a helyzetet. Komoly fenyegetésnek ígérkezett. Fennáll a veszélye, hogy két szőke libus megver??(!) Áháháááááá röhögnöm kellett. Körbenéztem. Tanár sehol. Egy laza mozdulattal „véletlen” meglöktem a jobb oldalamon lévő csajt, aki ennek hatására elejtette tuti-pinky rózsaszín táskácskáját, amiből szétszóródtak apróbb holmijai. Erre Jane nekiindult, hogy segítsen neki, de Yvett szólt neki, hogy rám figyeljen. Yvettnek csörgött a telefonja. Előkotorta a táskájából, addig én ismét „véletlen” ráléptem Jane lábára, aki ennek hatására visított egyet és elkezdte tapogatni, hogy a láb-műkörmei megvannak-e. Én pedig szabadon elsétáltam. Visszanézve Yvett feje vörösesnek látszott.
A rádiót ismlét megszakították és sürgetőre fogta.
Mentem tovább.
 
     SweetyLuver   

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://justagirl.blog.hu/api/trackback/id/tr6974454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel_Heart 2010.08.23. 15:14:53

tök kár,hogy nem folytatod szerintem nagyon jó történet
süti beállítások módosítása